🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشت بر سندان 12

(ثبت: 7063) آبان 16, 1397 

مشت بر سندان 12

 

تحریر نشستند

قلم در دست

تهی از واژگان سرسخت

نرم

آرام

درنگ در درنگ

به خط ممتد

بطلان و بهتان آغاز شد

بهره خویش می طلبیدند

نامرئی و نامفهوم

مرکب سیه فراموش یادها را

مردان

زنان

شهر به شهر

قریه به قریه

آبادی به آبادی

اوراق تاریخ

یک به یک آلوده گشتند

طلسم هر روز پر رنگ تر گشته

رنج ایشان ثمر داد

ما ماندیم 

ما ماندیم بی بنیان و ریشه

وجز

وجز آنان هیچ نماند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):