🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشت بر سندان 13

(ثبت: 7064) آبان 16, 1397 

مشت بر سندان 13

 

چهار گوشه جانم

چهار آتش افروخته است

کمی دلتنگ

خرده ای  امیدوار

ذره ای شادم

غرق دریاچه دلشوره

پاس نشسته ام ثبات را

متوسل به سایه تو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):