🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشکلی نیست

(ثبت: 247863) اردیبهشت 31, 1401 

سروشی

ظلم با نام دین، اگر باشد

ُظلم نه، مطلبی دگر باشد

گاه، پیشِ “اگر”، “مگر” باشد

گاه، صد راه، جلوه گر باشد

“مشکلی نیست.”

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 31, 1401

    درود. در سطر دوم این انتظار در خواننده ایجاد می شود که شاعر در ادامه به آن مطلب دیگر اشاره کند ولی دو سطر بعدی گنگ است و سطر آخر هم به زعم من کل شعر را زیر سوال می برد.

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 31, 1401

      سلام و درود
      و سپاس از لطف نظر شما بزرگوار

      و البته از ترفندهای مطلوب شعر سروش، چندپهلو بودن و نیاز آن به بازخوانی است.
      امید که در بازخوانی های بعدی،
      جورچین معنایی سراینده را پیدا کنید.🙏

  2. سیاوش آزاد

    خرداد 1, 1401

    سلام
    بله مشکلی نیست و اگر باشد زبد است
    فَأَمَّا الزَّبَدُ فَيَذْهَبُ جُفَاءً
    درود بر شما

  3. محمدحسنی

    خرداد 2, 1401

    درود ها یتان زیبا سروده اید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا