🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مفهوم ترین ترانه ی پاییز

(ثبت: 7213) آذر 11, 1397 

مفهوم ترین  ترانه ی پاییزم

از خش خش زرد برگ ها لبریزم

 

شاعر که مرا سرود تنها ماندم

یک شعر بجای مانده  روی میزم

 

با نی بنوازام و ببین در اوجِ

آرامش واژه ها چه شورانگیزم

 

بر خاک دلم شبی گلی بنشان و

دریاب چقدر نرم و حاصلخیزم

 

بر شانه ی من کلاغ ها می رقصند

هرچند مترسک سر جالیزم

 

در حال سکون…می روم تا پایان

از سختی جاده ها نمی پرهیزم

 

دستم برسد اگر به دستان بهار

از بستر سرد قصه برمی خیزم

 

عظیمه ایرانپور

نظرها
  1. به به جه زیبا

    لذت بردم

    با نی بنوازام و ببین در اوجِ

    آرامش واژه ها چه شورانگیزم

     

    بر خاک دلم شبی گلی بنشان و

    دریاب چقدر نرم و حاصلخیزم

    همواره شاعری حاصلخیز بمانید

    • عظیمه ایرانپور

      آذر 13, 1397

      سلام و عرض ادب

      ممنونم از لطف و همراهی شما

      سبز باشید و سربلند

  2. به به زیباست مرحبا به شما

    مصرع اول از بیت آخر

    • عظیمه ایرانپور

      آذر 13, 1397

      سلام بزرگوار

      خوشحالم زیبا خواندید

      جمله ی دومتونو کامل نکردید!

      متوجه منظورتون نشدم

  3. Z .M

    آذر 11, 1397

    درود عظیمه جان

    مثل همیشه زیبا و عاااالی

    دستمریزاد

    در پناه حق

    • عظیمه ایرانپور

      آذر 13, 1397

      سلام زهراجان

      مثل همیشه مهربانی ات را سپاس

      زنده باشی در پناه خدا

  4. محمدعلی رضاپور

    آذر 11, 1397