🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ملمو جان (شعر مازندرانی تبری) … تقدیم در روز معلم به همه معلم های قدیم که یادش به خیر

(ثبت: 247464) اردیبهشت 13, 1401 
ملمو جان (شعر مازندرانی تبری) … تقدیم در روز معلم به همه معلم های قدیم که یادش به خیر

ملمو جان …

(خاطراتی از ایام دور تقدیم به ملا عموی مکتب خانه ما)

قـدیـم و خلـه سالـه ، ملمو جان
دل ور گـپ و حــاله ، ملمو جان

ته خـاطـر هنتا بیشاره مـه سرتن
یـاد هکـردن محـاله ، ملمـو جان

امه جـوز، تکـه پیش و مـلاخنه
همش ماسی مه باله ، ملمو جان

دســا لینگـه فلـک ره یـاد نکمبه
اموهه شونگ و ناله ، ملمو جان

نشونه یاد ته جایزه ، کـه داهـی
آغـوز و پـرتقــالــه ، ملمو جان

هجی کردی جواب دامه ته همکت
الف لام ، دال و ذاله ، ملمو جان

خدایی خله درد داشته هلی شیش
دس و لینگ پزغاله ، ملمو جان

خشــالی بـاریکـــلا مــزه داشته
جواب دامه سئواله ، ملمو جان

اسا مــدرسه دکـل تـرس دنیـهه
فلک نا ، عشق وحاله ، ملمو جان

کجـه بوردی ملمـوجـان بـوینی
کلاس و قیل و قاله ، ملمو جان

ته زحمت ره طاهری شعر بساته
اسـا چنده خشالــه ، ملمو جان

***
میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 13, 1401

    سلام و درود

    عید فطر مبارک
    موفق و موید باشید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. فریبا نوری

    اردیبهشت 13, 1401

    درود جناب طاهری گرانقدر

    بسیار زیبا

    🌺🌺🌺🌺

  3. سمیه عباس زاده زیدی

    اردیبهشت 5, 1403

    سلام درباره معلم متن وشعرمازندرانی میخوام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا