🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

مه ننجان …

(تقدیم به همه مادربزرگهای مهربان و دلسوز )

دوبیتی

خوانش: 118

سپاس: 2

تقدیم به همه پدربزرگ و مادربزرگ های زحمتکش و مهربان …

ای چـی بــــوم از ننا و گـــــــد ببا

سایر

خوانش: 104

سپاس: 1

کیجائون شمه روز موارکا …

بهاره ارمونه دل هسه کیجا

دوبیتی

خوانش: 136

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

هریکنده بوین چنده خجیره …

(شعر مازندرانی تبری تقدیم به همه کشاورزان زحمتکش روستای هریکنده)

دوبیتی

خوانش: 90

سپاس: 1

دوس دارم خلیج بگم فقط خلیج همیشه فارس …

دوس دارم ، خلیج بگم

چهارپاره

خوانش: 93

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

تقدیم به همه معلم های عزیز و زحمتکش که یاد نام آنها همیشه در دلها زنده است…

(شعر مازندرانی تبری)

سایر

خوانش: 103

سپاس: 1

بازم شهید می آد …

(در سالروز شهادت شهید مدافع حرم سید رضا طاهر تقدیم می شود)

سایر

خوانش: 76

سپاس: 3

 

مازرون دل ته وسه تنگ بهیته …

سایر

خوانش: 60

سپاس: 1

بورده شه سه …

(شعر مازندرانی تبری با ترجمه فارسی)

دوبیتی

خوانش: 120

سپاس: 1

ورمز بینج پشتی او خرنهضرب المثل مازندرانی تبری) …

زمین ، نشا بیه دنه ، سبزه سو

دوبیتی

خوانش: 78

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

صدای پای بهار می آید …

دوبیتی

خوانش: 38

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

بهار بمو …

بهار بمو هلی دار عاروس بیه

سایر

خوانش: 149

سپاس: 1

عیده نوروزه بوین (شعر مازندرانی تبری) …

ای دواره نــوبهــاره ، عیـد نــوروزه بـوین

سایر

خوانش: 109

سپاس: 2

عید اومده دوباره …

(در بهار 1403 با عشق تقدیم می شود)

ترانه

خوانش: 60

سپاس: 1

زمستون …

وقتی که زمستونه پنجره ها بسته می شن

سایر

خوانش: 87

سپاس: 2

هر وقت چشات بیحالن بارونا نم نم می آد …

هر وقت چشات بی حالن

ترانه

خوانش: 70

سپاس: 1

ترانه

خوانش: 106

سپاس: 2

در روز میلاد تو دختر عزیزم (ثمین جون) با عشق تقدیم می شود …

اومده ماه بهمن

سایر

خوانش: 107

سپاس: 3

تعداد نظر: 8