🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشق شب

(ثبت: 242742) آبان 18, 1400 

 

چهره ی زیبای تو در قلب من تصویر شد
عشق تو چون مشق شب بر لوح دل تحریر شد

حرف های عاشقی در قلب من جایی نداشت
چون تو را دیدم سخن از عشق هم تفسیر شد

آنچنان در قلبی و جانی تمامم گشته ای
چون تو هستی قلب من از عشق دیگر سیر شد

دست در دست تو بود و بوسه بر لب های تو
خواب دیدم من که بودی خواب من تعبیر شد

بس سرودم شعر من از حسن و از احساس تو
ملتی در آرزوی دیدن تو پیر شد

چون تو بودی غایت من در تمام بیت ها
هر کجا خواندم تو را از شعر من تقدیر شد

علیرضا محمدی سرچشمه یی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا