🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من خدا دارم

(ثبت: 208122) اسفند 3, 1397 

چند شعر کوتاه در قالب جدید سروش

دل گدازنده، دلنواز آمد/
باز با ناز و سرفراز آمد/
کاشکی داشتم دلی، دلکی .//
آفتاب غروب و کشتی و آب/
موج بی تاب و التهاب و شتاب/
آی دریا! بیا مرا دریاب /
مثل ماهی به ساحل افتادم .//
ماجرای کسی که کُشت مرا/
چرا/
مانده این قدر ناتمام؟/
نکند او همان نگارم بود/
او که این قدر بی قرارِ من است .//
واژه های لطیفت ای دریا!/
شده الهامِ شعرِ کودکِ دل/
آمدیّ و من از خودم رفتم .//
مِه چه زیبا نِشَست بر تنِ دشت/
ناز و نرم از کنار دشت گذشت/
خاطرات تو در دلم آمد/
نازتازان و بی گذشت گذشت/
باز، گلگشت، نوعروس، خیال
(خوانش دیگر: باز، گلگشتِ نوعروسِ خیال .)//
از زمانی که عینکش گم شد/
باز، آرام و بی تلاطم شد/
و نگاهش به سوی مردم شد/
رنج را دید بعدِ استعفاش.//
از دل و جان، امیدوارم و شاد/
گاه، غم می خورم؛ ولی نه زیاد/
در رهِ عشق، هر چه بادا باد!/
من خدا دارم.//

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا