🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من مونده ام با گیسو یه خیالت

(ثبت: 2139) مرداد 14, 1395 

من مونده ام با گیسو یه خیالت

**

  من مونده ام با گیسو یه خیالت

  من مونده ام با چشون خمارت

 من مونده ام  هنوز تویه خیالت

 من مونده ام  هنوز توی هوایت

**

 در خیال خویش -ناز میکنم نگات

در خیال خویش – بوس میکنم لبایت

 در خیال خویش ناز میکنم دستایت

 در خیال خویش  شونه میکنم تره هایت

**

 تو رفتی و من در خیالت موندم

 یک عمریه چشم به راهت تو موندم

 تو رفتی وو من بی قرارت موندم

 یک عمریه تو یه خیالت موندم

**

 من در خیال -هنور خیال می بافم

 من در خیال -گیسوهاتو می بافم

 من در خیال شعر خیال می بافم

 برات  خواب هایه پر خیال می بافم

**

 هزار و یک ترانه

 دفتر اول : یادیار

 نام ترانه: من مونده ام با گیسو یه خیالت

 با یادی از شعر/ موهای بافته/ اثر بانو فرحناز یوسفی- شعر ناب95/5/14 و تقدیم به ایشان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مينا امينی

    مرداد 15, 1395

    مانا باشید و موفق

  2. منصور شاهنگیان

    مرداد 16, 1395

  3. بزرگوارید جناب شایگان

  4. درود

  5. حسن

    مرداد 18, 1395

    دردود برشما جناب انصاری

    من  یک تار مویت به  دنیا نمی دم

    **

    من  یک تار مویت به  دنیا نمی دم

    من   نگاه تو به یک دریا نمی دم

     یک حرف تو را به هزار معنا نمی دم

     من گیسوی یه تو به  بهترین ها نمی دم

    **

     من خلوت تو به جمع  ترینها نمی دم

     من خشک تورا به سبز ترین ها نمی دم

     من قبله یه تو به قبله گاه ها نمی دم

     من بت تورا به بت سرا ها نمی دم

     

     من خاک کویت  به  بهترین هانمیدم

     یک سلسه ات به هزار م تاج ها نمی دم

     یک چشم تورا به هزار رعنا نمی دم

    من  عشق تورا به  هر تمنا  نمی دم

    **

    من زشت تورا به هزار زیبا نمی دم

     من کوخ تورا به هزار  کاخ ها نمی دم

     من خاک برت به خشت طلانمی دم

     من چشم تورا به هر تماشا نمی دم

     

    **

     هزار و یک ترانه

     دفتر دهم ( ترانه های سپید)

     نام ترانه: من  یک تار مویت به  دنیا نمی دم

     تقدیم به : زیبا ترین زیبایم(ز-ب)

     حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

     توضیحات: سرایش95/5/18- بداهه – مشاعره

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا