🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من و دریا

(ثبت: 240445) تیر 22, 1400 

 

سروشی تقدیم تان:

من و دریا، دو یار حیرانیم/
مجریِ عاشقانه ی جانیم/
چون به هم می رسیم، می خوانیم:/
“ع… ش….”//

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. تیر 22, 1400

    بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    عطر گلزار شعرت
    در باغچه دلم
    همیشه
    جوانه می زند
    شاعر گرامی
    🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا