🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من  یک تار مویت به  دنیا نمی دم

(ثبت: 2160) مرداد 18, 1395 

من  یک تار مویت به  دنیا نمی دم

**

من  یک تار مویت به  دنیا نمی دم

من   نگاه تو به یک دریا نمی دم

 یک حرف تو را به هزار معنا نمی دم

 من گیسوی یه تو به  بهترین ها نمی دم

**

 من خلوت تو به جمع  ترینها نمی دم

 من خشک تورا به سبز ترین ها نمی دم

 من قبله یه تو به قبله گاه ها نمی دم

 من بت تورا به بت سرا ها نمی دم

 

 من خاک کویت  به  بهترین هانمیدم

 یک سلسه ات به هزار ها تاج  نمی دم

 یک چشم تورا به هزار رعنا نمی دم

من  عشق تورا به  هر تمنا  نمی دم

**

من زشت تورا به هزار زیبا نمی دم

 من کوخ تورا به هزار  کاخ ها نمی دم

 من خاک برت به خشت طلانمی دم

 من چشم تورا به هر تماشا نمی دم

 

**

 هزار و یک ترانه

 دفتر دهم ( ترانه های سپید)

 نام ترانه: من  یک تار مویت به  دنیا نمی دم

 تقدیم به : زیبا ترین زیبایم(ز-ب)

 حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش95/5/18- بداهه – مشاعره

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بر شما

  2. طارق خراسانی

    مرداد 19, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا