🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهجوریت شعر و شاعر

(ثبت: 6030) اردیبهشت 31, 1397 

                     بنام خدا

رقصی ندیده ایم چو رقص ستاره ها 
باید ترانه خواند به روی مناره ها 
در آسمان بپا شده صد جشنواره و 
شرکت نکرده ایم در آن جشنواره ها 
ما شاعران که پیشه ی مستی گزیده ایم
میخانه می رویم بجای اداره ها 
مردم سواره اند ولی ما پیاده ایم 
جا مانده ایم از همه ی آن سواره ها 
در قابهای عکس فقط جا شدیم ما 
آن هم نه در وسط که فقط در کناره ها 
عاقل به یک اشاره بفهمد پیام را
دیگر بس است بازی با این اشاره ها

……‌…………

با احترام ؛ علی رفیعی (امید)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام

    به به… زیبا و عمیق مثل همیشه.

    زنده باد

    • علی رفیعی

      خرداد 7, 1397

      سلام و دروداستاد زمانیان عزیز

      بسیار ممنونم

  2. موسی عباسی مقدم

    خرداد 5, 1397

    سلام استاد رفیعی عزیز زیبا بود

    خوشحالم که از فیض دیدار وخواندن

    اشعارتان بی نصیب نمی شودخیلی قشنگ مینویسی

    • علی رفیعی

      خرداد 7, 1397

      سلام و عرض ادب استادعباسی مقدم عزیز

      نظر لطف و محبت حضرتعالی است…سپاس

      می آموزم محضرتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا