🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهندسی رویا

(ثبت: 268041) اسفند 12, 1402 

 

کوتاه نمی آیند
دست هایم
تو که باشی
سقف آرزوهایم بلند است

 

✍️#شیدا_شهبازی
📚#خوشه‌_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 12, 1402

    درود بر شما بانو شهبازی ارجمند
    زیباست آثار دلنشینتان
    مانا باشید👏👏👏👏

    • شیدا شهبازی

      فروردین 8, 1403

      سلام و احترام
      به لطف می خوانید🙏🌸🌺

  2. مهرداد مانا

    اسفند 12, 1402

    سلام
    تصدیر را یادم هست . اما کوتاه و بلند شعر ، تصدیر نیست . چون با هم متضاد هستند . به نظرم آرایه ای که استفاده کردید ، نوعی زیباتر از همان تصدیر است ( البته داخل پرانتز بگویم که تازه به قم رسیده ام و به شدت گیج و خسته . ممکن است خوب توجه نکرده باشم (

    • سیاوش آزاد

      اسفند 12, 1402

      درود بر مانا که این سان در سفرند و خوف آن دارم که از سعدی هم سفارتر بشوند و یا باشند الان هم که به ام القرا رسیده اند

      • مهرداد مانا

        اسفند 13, 1402

        سلام رفیق پاییزی( به قول لکها )😂😂
        حال شما ؟
        والا دیگه شغلم همینه و البته با روحیه ام هم متناسب هست
        کجا بودی سیاوش جان؟ از اینورا؟

        • سیاوش آزاد

          اسفند 16, 1402

          سلام
          رفیق تمام فصول
          عمر را می گذرانیم ما را چه به خوب و بدش
          تقریبا بر عکس شغل من البته من هم با سکنا گزینی متناسب تر است
          مدتی خلوت گزیدیم تا بهمن که ماه انفجار نور است
          دوستان فراموش ناشدنی هستند

    • شیدا شهبازی

      فروردین 8, 1403

      سلام و عرض ادب
      ممنون از مکث نگاهتان
      لحظه هاتون پر از آرامش

  3. سیاوش آزاد

    اسفند 12, 1402

    سلام
    موفق باشید

  4. صدیقه پناهنده

    اسفند 12, 1402

    درود بر شما /زیبا و پر مفهوم

    • شیدا شهبازی

      فروردین 8, 1403

      سلام و احترام
      سپاسگزارم شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا