🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موسم ناز

(ثبت: 5361) دی 29, 1396 

بت من وقت گل و موسم ناز است بيا

عاشق بي سر و پا غرق نياز است بيا

من چه گويم ز پريشاني شبهاي فراق

قصه ي كوره رهي دور و دراز است بيا

روي تو قبله ي ارباب نياز است آري

طاق ابروي تو محراب نماز است بيا

نه فقط گشته كباب اين دل غمديده ز هجر

دل خلقي همه در سوز و گداز است بيا

چشم (سالك) شود ار كور به ظلمتگه گور

ديده اش باز به ديدار تو باز است بيا

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 2, 1396

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    دلمریزاد

    • سالك همداني

      بهمن 7, 1396

      درود بیکران نازنین استادم

      مهرتان را فراوان سپاس

    • سالك همداني

      بهمن 7, 1396

      درود بیکران نازنین استادم

      مهرتان را فراوان سپاس

  2. لیلا نقشبندی

    بهمن 4, 1396

    درودها استاد!

    • سالك همداني

      بهمن 7, 1396

      درودها مهربانوی فرهیخته

      سپاس از لطف شما

  3. سمانه تیموریان

    بهمن 5, 1396

    درود 

    • سالك همداني

      بهمن 7, 1396

      عرض ادب وارادت مهربانوی ارجمند

      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا