🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خضر ِ ره

(ثبت: 5522) بهمن 28, 1396 

خضرِ ره ِ ما مست چو از آبِ حيات است

كِلكش شكرين و سخنش شاخه نبات است

فرزانه یِ فرهيخته یِ عارفِ كامل

استادِ سخن حضرتِ صباغ كلات است

قطعه ی فوق در زمان حیات زعیم عالیقدر شادروان”حضرت استاد محمد حسن صباغ کلات”سروده وبه پیشگاهشان تقدیم شد

روحش شاد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):