🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل خون

(ثبت: 5366) دی 29, 1396 

جاري از ديده بود اين دل خونم امشب

بحر احمر شود اين كنج سكونم امشب

من كه يك عمر نهفتم به دلم داغ فراق

برملا شد همه اسرار درونم امشب

شب هجران تو و حسرت وصلت هيهات

بخدا ميكشد اين درد فزونم امشب

انتظار خِرَد از عاشق ديوانه مدار

زآنكه از دايره عقل برونم امشب

عكسي از طلعت گلفام تو افتاد به جام

كه به يك جرعه چنين كرد نگونم امشب

گرچه (سالك)  ، نشود وصل ميسر با دوست

در جدل با فلك و طالع دونم امشب

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا