🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سالك همداني
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار سالك همداني

خضر ِ ره

سالك همداني 28 بهمن 1396

خضرِ ره ِ ما مست چو از آبِ حيات است

كِلكش شكرين و سخنش شاخه نبات است

بحر طویل

خوانش: 258

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

سنگ

سالك همداني 03 بهمن 1396

این سنگ، دل سنگِ نگاری بوده ست

بشکسته ز آهِ بیقراری بوده ست

رباعی

خوانش: 260

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

دل خون

سالك همداني 29 دی 1396

جاري از ديده بود اين دل خونم امشب

بحر احمر شود اين كنج سكونم امشب

خوانش: 233

سپاس: 1

سحر چشمانت

سالك همداني 29 دی 1396

(استقبال از غزل حضرت حافظ)

دگر با سحر چشمانت دلم افسون نخواهد شد

خوانش: 255

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

مجال مستي

سالك همداني 29 دی 1396

گر دست دهد مجال ِمستي ، خوش باش

از مستي اگر سبو شكستي  ، خوش باش

رباعی

خوانش: 247

سپاس: 1

تعداد نظر: 2