🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موی   یه  گیسو ها  یه-  تو سیم ها یه   سازه منه

(ثبت: 2363) شهریور 11, 1395 

موی   یه  گیسو ها  یه-  تو سیم ها یه   سازه منه

**

موی   یه  گیسو ها  یه-  تو    ساز  منه

 ساز تنهایی شب هایه منه

 خط لبها یه تو – خط نت  ها یه    منه

 خط نت هایه ترانه های افکار منه

**

وقتی خوابی گیسوهات ناز می کنم

 دفتر  نت هامو من  باز میکنم

 می نویسم نت هامو رو لب هات

 من ترانه هامو آغاز میکنم

**

 می نویسم روی لبهات – نت هام یکی یکی

 می نوازم با موهات  نت هامو یکی یکی

می نوازم من موهات ترانه هامو یکی یکی

 گوش میکنم که من صداشو یکی یکی

**

هزار و یک ترانه                                             

 دفتر دهم ( کلاسپیدها)

 نام ترانه: موی   یه  گیسو ها  یه-  تو سیم ها یه   سازه منه

حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

توضیحات: سرایش95/6/11- بداهه – ناتمام- تقدیمی- – با یادی شعر/  گیتار /  اثر بانو  آرزو محمد زاده و تقدیم (ز-ب) اون که گیسوهاش برام  سیم های ساز منه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سید جواد جزایری

    شهریور 12, 1395

    سلام

    ترانه ها هم می رقصند

  2. شهریور 12, 1395

    سپاس از شما

    فو ق العاده بود بداهه تان

    موید باشید

  3. درود

    •  ممنون جناب  انصاری

       من تو راها نمیکنم – گر تو رهایم بکنی

       من تو فنا نمیکنم- گر تو فدایم بکنی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا