🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میان منحنی انتظار روییدم

(ثبت: 4979) آبان 15, 1396 

میان منحنی انتظار روییدم
اگر چه شاخه ی خشکم بهار روییدم

نماز میت یک آرزوی ناکامم
طناب فاتحه ام.روی دار روییدم

سیاه پوش خودم بوده ام تمام عمر
من از بلوغ شب سوگوار روییدم

سکوت روی هجای مصیبتم میریخت
میان بازی لیل النهار روییدم

خلاصه ی همه ی زخمهای بی مرهم
گیاه حنظله ام .زهر .مار روییدم

شبیه شبهه وشک روی خشت افتادم
(الف)و(دال)و من مستعار روییدم

امیر دادویی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):