🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بره خیالاتم

(ثبت: 266402) آذر 30, 1402 

 

به زخمِ حادثه‌ها نسپرد تو را یک شب
میان مرگ به‌یاد آورد تو را یک شب

درون آتشِ هیزم‌شکن مترسکِ پیر
به فکرِ خویش فرو‌می‌برد تو را یک شب

منم پدیده‌ی نحسی که با پس‌اندازش
میانِ هق‌هق خود می خَرد تو را یک شب

کنارِ مرتع غم بَرِّه‌ی خیالاتم
درون منظره‌ها می چَرد تو را یک شب

نوشته در غزلی شوم شاعرِ رسوا
که گرگ قصه‌ی من می‌دَرَد تو را یک شب

زمستان ۹۰

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 30, 1402

    سلام امیر عزیز

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏🌱

    • دی 1, 1402

      عزیز دلی نازنین به مهر خواندی

  2. طلعت خیاط پیشه

    آذر 30, 1402

    جناب دادویی ارجمند
    درود بر شما بسیار زیبا سروده اید
    🙏🌸🌸🙏🌸🌸🙏🌸🌸

    • دی 1, 1402

      ممنونم گرامی ارجمند

  3. معین حجت

    آذر 30, 1402

    درود …دستمریزاد👏👏👏💐💐💐

    • دی 1, 1402

      عزیز دلید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا