🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بُهتِ سوسوها

(ثبت: 266930) دی 21, 1402 

 

خونِ تو را دستی ز چالاکی چاقوها نخواهد شُست
یا هیچ بارانی تو را از ذهن شب بوها نخواهد شُست

شرمی نگاهِ سوگوارِ بیشه را تا صخره ها بُرده است
این انتظارِ کهنه را لبخندِ آهوها نخواهد شُست

فانوسِ دریایی شهادت داد مرغابیِ تنها را
داغِ تو را از یادِ دریا، اشکِ جاشوها نخواهد شُست

با چند سایه، چند فانوس، از مسیر بادهای شوم
روحِ جهانِ تیره مان را، بُهتِ سوسوها نخواهد شُست

در دستهای انزوامان باطل السحری نخواهد بود
این سحر را حتی تب ترفند جادوها نخواهد شُست…

# امیر دادویی

 

 

 

نظرها 16 
  1. طارق خراسانی

    دی 21, 1402

    شرمی نگاهِ سوگوارِ بیشه را تا صخره ها بُرده است
    این انتظارِ کهنه را لبخندِ آهوها نخواهد شُست

    فانوسِ دریایی شهادت داد مرغابیِ تنها را
    داغِ تو را از یادِ دریا، اشکِ جاشوها نخواهد شُست

    سلام بر شاهکار خلقت الهی

    امیر جان از اینکه کنارمان هستی ممنونم
    این سایت بقول استاد یزدانی جایگاه بزرگان شعر و ادب ایران است
    و شما نیز خود از بزرگان شعر و ادب هستی
    وجودت همیشه مایه افتخار و اشعارت باعث سربلندی ماست

    در پناه خدا ❤️

  2. امیر دادویی

    دی 21, 1402

    لطف شماست جناب طارق سپاسگزارم و وامدار محبتهای شما

  3. معین حجت

    دی 21, 1402

    درود و دستمریزاد👏👏👏💐💐💐

  4. درود زیباست⚘⚘⚘⚘❤❤❤

  5. قاسم یوسفی

    دی 21, 1402

    درودتان بسیار زیبا سرودید 👏🌷🌷🌷🌷🌷

  6. فانوسِ دریایی شهادت داد مرغابیِ تنها را
    داغِ تو را از یادِ دریا، اشکِ جاشوها نخواهد شُست

  7. احسنت جناب دادویی ارجمند
    قلمتان سر سبز و دلتان بهاری باد
    🙏🌺🙏🌸🙏💐

  8. فریبا نوری

    دی 22, 1402

    این سحر را حتی تب ترفند جادوها نخواهد شُست…

    درودها بر شاعر و شعر و مخصوصا بر این پایان‌بندی.

  9. درود بر شما
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا