🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیر آمده ای

(ثبت: 268619) فروردین 6, 1403 

 

چون جرعه که بر لب کویر آمده ای
آرام به خلوت امیر آمده ای

دیر آمده ای و مرگ او را بُرده
دیر آمده ای، همیشه دیر آمده ای

#امیر دادویی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 6, 1403

    سلام امیر جان

    سال نو‌ مبارک‌🌹

    امیرم نمیرد، بمیرد که من مرده ام

  2. حمید گیوه چیان

    فروردین 6, 1403

    درود بر شما
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺💐💐💐

  3. سیاوش آزاد

    فروردین 10, 1403

    سلام
    آمدم و به لطف یزدان جناب امیر زنده است و زنده باشند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا