🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مینای نوشین

(ثبت: 232934) آبان 10, 1399 

 

عشق و حال و صفا و می برقرار
ماه رخ نوشین لب و مستی استوار
چه خواهم زین جام مینای ناپایدار
که باشد هم هستی و نیستی بر مدار

نیما خادمیان
Nima Khademian

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 10, 1399

    درودها
    شعر خوش حسی بود ولی به لحاظ عروضی اشکال زیادی دارد
    از وزن شعر تا تعداد هجا های به خدمت گرفته شده
    مانا و نویسان باشید بزرگوار🌷🌷🌷🌷🌷🌷

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 10, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    آبان 10, 1399

    💐🌿💐
    درود

  3. خیلی خوب شعر می نویسی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا