🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوی دل

(ثبت: 232933) آبان 9, 1399 

 

مشق عشق است آن خم مژگان تو
می بریزند غایبان در محفل چشمان تو
نسخ و تعلیق و شکسته آن لب مواج تو
مست ابرویت منم کوی دل معراج تو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نقدها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 10, 1399

    درودها
    حس شعر تان خوب بود اما بازهم مشکل عروضی مشهود است بزگوار
    تعداد هجا ، قافیه و . . . .
    نویسانو شادکام باشید🌹🌹🌹🌹🌹🌹

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 9, 1399

    🌹🌷🌺🌸💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا