🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می روی

(ثبت: 260820) خرداد 20, 1402 

 

ای پریشان می روی با قلب ویران می روم
پا به پای مرگ خویش آری چه آسان می روم

حال بد گم کرده ام خود را به دامانت ولی
آمدی بی رحم و از کوی تو خندان می روم

می رود ماهم به پشت ابر که ویرانم کند
در پس ابری ترین فریاد باران می روم

می روی و یک غزل هم پشت پایت می رود;
مثنوی می ماند و من با هزاران می روم

گفته بودی رفتنت بی شک سرآغاز است و من
گفته بودم گر روی من هم به پایان می روم

قول مردانه ی من لبخند به چشمان تو بود
می روی و تا ابد ای جان جانان می روم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا