🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 « ناخدا »

(ثبت: 230279) مرداد 19, 1399 

« ناخدا »

الا ای عشقِ روزافزون کجایی

پریشان گشته چون مجنون چرایی

اگر دل را زدی روزی به دریا

به یمن عاشقی ها ناخدایی

دوبیتی : بهنام حیدری فخر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مرداد 19, 1399

    درود🌹

    • بهنام حیدری فخر

      مرداد 20, 1399

      عرض ادب و احترام خدمت شما بانوی شاعر ارجمند،سپاسگزارم از حسن توجه شما گرامی 🌹

  2. رسول رشیدی راد

    مرداد 20, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. عظیمه ایرانپور

    مرداد 20, 1399

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🍃

    • بهنام حیدری فخر

      مرداد 20, 1399

      عرض ارادت و ادب خدمت شما بانوی شاعر ارجمند
      ممنون و متشکرم از توجه و لطف شما،مانا و پایدار باشید گرامی 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا