🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناسپاس

(ثبت: 2226) مرداد 25, 1395 
ناسپاس

.
حق در رفتنت 
خلاصه شد 
و من هنوز هم 
شاید به چشم تو
ناسپاس ترین بهارم 
که ارج نمی نهم 
غزل های غمگین 
عاشقانه را 
که بازگشت خیالت 
اینچنین داغ
در من شکوفا می کند!
.
– بچگیام –

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):