🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نباریده

(ثبت: 266352) آذر 27, 1402 

***

کسی چه می‌داند
به هوای کدام خانه‌ی بی‌سقف
ابرها نباریده می‌روند…

***

نه باران می‌بارد
نه باد می‌وزد
انگار پاییز میان برگ‌های خشکیده
بر شاخه‌ها مرده است…

***

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):