🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نجوای رفتن

(ثبت: 233670) آذر 7, 1399 

 

خالی از هر هیچ
همچون نیلوفر آبی
معلق روی آب برکه ها
رو به تجلی ها
در پهنای شب
به نجوای سپیده
در عروج خورشید
خواهم رفت
اما ماندگار

رسول_مسعودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما

    کوتاهی زیبا و خوش حس را میهمان این قلم بودم.

    ارتباط عمودی چفت و بست شده و گویا

    نویسان و شادکام باشید بزرگوار

    💐💐💐💐💐

  2. طارق خراسانی

    آذر 8, 1399

    سلام

    درودتان

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا