🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نرسید

(ثبت: 268438) اسفند 28, 1402 

 

چه کنم این دل بیچاره به سامان نرسید
تو‌ که رفتی جگرم هیچ به دندان نرسید

ز مسیحای نفس هم خبری نیست به لب
شب من بی نگهت باز به پایان نرسید

شده ام شاعر ماتم زده بی مهر رخت
غزلم گم شده شعری که به دیوان نرسید

شده کافر به تو پیغمبر حسم به بیان
که چرا باور من باز به ایمان نرسید

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود بر شما بانو شهبازی
    سال نو مبارک
    سپاس از اشعار زیبایتان
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا