🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نشانی از تو

(ثبت: 268934) فروردین 20, 1403 

 

همچون موهایت
سیاه و فرفری ست زندگی ما
گم کردیم راه را
در پیچ و تاب موهای فرفری ات
میکنم رنگش بلوند
تا روشن شود راه
اما باز هم
نیست نشانی از تو

✍#مجید_محمدی(تنها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا