🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نغمه‌های‌ خاموش

(ثبت: 225785) اردیبهشت 6, 1399 
نغمه‌های‌ خاموش

 

بنام خدا

“نغمه‌های خاموش”

میان باغچه پیچیده عطر تن‌پوشت
چه کرده‌ای که جهانی شدست مدهوشت؟

شبیه رعد، زمان‌های خوب می‌گذرند
چه می‌شود که بگیری مرا در آغوشت؟

به من بگو که چرا دل نمی‌دهی به غزل؟
به من بگو چه کسی قصّه خوانده در گوشت؟

به یاد خاطره‌ی آش نذری افتادم
که چادر از سرت افتاده بود بر دوشت

به یاد مزّه‌ی فنجان قهوه‌ی تلخت
به یاد مزّه‌ی شیرین چای و دمنوشت

چه شد که خاطره‌ها رفته‌اند از یادت؟
مرام عشق عجب زود شد فراموشت

دلم گرفته که رفتی ولی فدای سرت
از این به بعد من و نغمه‌های خاموشت

……………‌‌‌………….
علی رفیعی وردنجانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 7, 1399

    درود بر شما استاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا