🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقاشی

(ثبت: 235228) دی 21, 1399 
نقاشی

 

ماه من
افسوس
پنهان شده ای
میان غزل هایم
تیره شده
سپید هایم
دلتنگی می چکد
از سر انگشتانم
روی بوم نقاشی
شعرم
از عطش لب هایت
بوسه می زند
باقلم
بر نقش ناپیدایت

#شیدا شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. دستمریزاد مهربانوی زرین نگار
    بسیار زیباست
    پویا و برقرار باشید
    🙏🙏🌼🍁🌸

  2. طارق خراسانی

    دی 21, 1399

    سلتم

    بسبار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا