🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقاشی واژه ها

(ثبت: 264199) مهر 6, 1402 
نقاشی واژه ها

۱_
در جهان استبداد،
کودکی در مشت اش له می کند،
پروانه ی آزادی را
و ناگهان جغدی به منقار می گیرد،
پرواز دو سنجاقک عاشق را…

۲_
هر روز در جهان،
چند پروانه می افتد در آب،
می میرد،
آیا در آفرینش این جهان،
نیست یک استبدادی،
آیا خدای آزادی نمرده است ؟

مهدی بابایی ( سوشیانت )

همانا خدا بشر را آفریده است،
یا بشر خدا را… ( نیچه )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. مهر 6, 1402

    درود بر شما
    به باور من بشر خدا را آفریده!

  2. مهرداد مانا

    مهر 7, 1402

    سلام
    بستگی دارد کدام خدا منظورتان باشد ؟
    خدای طبیعت ، انسان را آفرید و تکمیل کرد
    اما خدای عهد عتیق ، خود مخلوق آدمیزاد است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا