🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه ی آزادی

(ثبت: 268496) اسفند 29, 1402 
بوسه ی آزادی

 

۱_
در نوروز آزادی،
در بهار دیدار،
دشت تن ات را ،
گل به گل می بوسم …

۲_
در سپیده دم شادی،
بوسه ی آزادی ما ،
دلچسب ترین،
لحظه ی قرن خواهد شد …!

 

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 29, 1402

    درود جناب بابایی
    شعر زیباییست و دومی زیباتر…
    اندیشه تان سبز و قلمتان ماندگار دوست من
    شاد و سلامت باشید👏👏👏💐💐💐

    • مهدی بابایی

      اسفند 29, 1402

      درود و سپاس جناب گیوه چیان بزرگوار، زنده باشید به مهر، نوروزی سرشار از شادی و امید و پیروزی برای شما آرزومندم

      • حمید گیوه چیان

        فروردین 1, 1403

        درود مهدی جان
        سال نو مبارک
        سپاس از اشعار زیبایت
        شاد و سلامت باشید💐💐💐🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا