🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه ی صلح

(ثبت: 268956) فروردین 21, 1403 

 

بوسه ی صلح،
به زیبایی شاخه گلی ست،
روئیده بر خاک ماه اندیشه،
به دلچسبی شاعرانه های خاورمیانه،
به شیرینی دست تکان دادن کودک عشق تو،
برای کودک رؤیاهای من،
هر شب در خواب …!

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا