🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکار واژه ها

(ثبت: 267746) بهمن 26, 1402 

 

با دیدن ،
تکاپوی معصوم هر جاندار ،
برای گریز ،
با دیدن وحشت هر غاز وحشی ،
که کپ کرده لای بوته های سکوت ،
و با دیدن هر پرنده ی تیر خورده ،
که از ترس می تپد قلب اش به تندی ،
بفهم انسان شکارچی آزادی ،
بفهم طعم شیرین زیستن را ،
و تفنگ ات را زمین بگذار …!

 

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 28, 1402

    درود جناب بابایی ارجمند
    زیبا سروده اید
    🙏🙏💐🌿

    • مهدی بابایی

      بهمن 29, 1402

      درود و سپاس بانوی گرامی، زنده باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا