🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر کوتاه

(ثبت: 269487) اردیبهشت 13, 1403 

 

۱_
هر شب،
فکرهایت را برهنه کن ،
در آغوش نگاهم،
و عشق را ،
نقاشی بکش برایم،
ای دختر باکره ی شعر …!

۲_
هر شب،
به هم می بافم،
شعر گیسویت،
در خیالی عاشقانه،
ای دلپذیرترین خواسته ی جهان !

۳_
عشق،
کبوتر سپیدی ست،
آرمیده بر سینه ی تو…
سرنوشت این قصه ،
چه خواهد شد؟
پرواز،
یا اسارت در قفس چنگ ؟

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 14, 1403

    درودتان باد
    عااالی دستمریزاد قلمتان نویسا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا