🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمونه هایی از شعرسبز/چندآهنگ 2

(ثبت: 225654) اردیبهشت 7, 1399 

 

شعر سبز/چندآهنگ (از نوع سنتی+ آزادِ عروضی)

به عشقت دچارم؛ خوش ام در هوایت/ خوشا دل؛ خوشا جان؛ خوشا مُبتلایت//
شرمنده ام؛ اما/ از روزهایی که … از شب هایی که/ رفتند/ و نماندند/ با معرفتِ عشقت/
آی! عشقِ با معرفت!/ جانانه!/ بی کرانه!/ بی نهایت!/ آن چنان که شایانِ خود/
ببخشای و ببخش!//

( شعرسبز/چندآهنگ،
قالبی شعری است که با انتقال از وزن و بحری به وزن و بحری دیگر، توان بهتری در ترسیم فضای روانی
شعر دارد و ….
مطلب دیگر:
لطفا در شناساندن و گسترش بیش تر قالب های تازه و توانمند سروش و سه گلشن هم مددکار باشید!
سپاس تان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حبیب رضائی رازلیقی

    اردیبهشت 8, 1399

    درودهااااااا استاد گرامی
    جناب رضا پور عزیز

    بسیار عالی بود
    ان شا الله اگر توفیق داشتیم
    و عمری باقی بود
    گاهی از همه ی ابداعی های شما سرایشی داشته باشیم
    شاید در آینده
    یک پله کانی بنویسم اگر خدا بخواد
    درود برشما
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا