🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه عشق

(ثبت: 221976) بهمن 15, 1398 
نگاه عشق

 

گفتم که بگویم غزل از چشم سیاهت
چشمان تو اما هنر قافیه را برد
تنها نه غزل معجزه ی شعر و ترانه
در وصف دو چشمان سیاه تو کم آورد

گفتم که رها باشم از آن طرز نگاهت
دور از تو و آن چشم فریبنده نشستم
امروز غریبانه شدم غرق نگاهت
از دورترین نقطه به تو باز شکستم

شد معنی امواج دو چشمان سیاهت
از نام تو پرسیدن و دیگر نشنیدن
گفتم که از آن چشم تو دوری کنم اما
مرهم نشد این درد فراقم به ندیدن

من ماندم و آن سایه ی چشمان سیاهت
هر روز من از بی تو شدن تیره و ابریست
در سایه اگر مانده دلم بی خبر از تو
از نام کسی غیر تو این جا خبری نیست


گهواره مهر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 11 
  1. مينا امينی

    بهمن 15, 1398

    درود آقای خسروی

    سپاس از اشتراک گذاری

    قلمتان همواره سبز و نویسا💐

    • محمد خسروی فرد

      بهمن 16, 1398

      درود شاعر گران قدر بانو امینی
      مهر حضورتان را سپاس
      پاینده باشید
      💐🙏💐

  2. درودها شاعر عزیز 🌹🌹🌹❤️

  3. Fatemeh

    شهریور 19, 1399

    سلام و دورود
    اشعارتون زیباست ادامه بدید 👏👏👏👏👏👏👏

    انشالا موفق باشی💐💐

    • محمد خسروی فرد

      شهریور 25, 1399

      سلام و عرض ادب و احترام
      بی نهایت سپاس
      پاینده باشید در پناه پروردگار
      💐🙏💐

  4. چه زیبا سروده ای ،زیبا قلم

  5. آذر 4, 1400

    بسیار عالی بود جناب اقای استاد خسروی امیدوارم روزی شمارا ببینم تا با شما هم کلام بشم
    دوسدار شما امید هستم از شمال

    • محمد خسروی

      آذر 8, 1400

      سلام امید عزیز
      مهربانیت را سپاس
      پاینده باشید
      💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا