🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه عشق

(ثبت: 233666) آذر 3, 1399 

 

چشمان من
آغاز راه تو است
خوب تماشا کن
نگاهت را با
عشق آراسته کن
واژه واژه عشق را خواهی چید؛

اگر عشق ضمیمه چشمان تو باشد ؛
چشمان من پایان
هر نگاهی نخواهد بود .

#رسول_مسعودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما

    کوتاه زیبایی میهمان قلم شما بودم

    پایدار و نویسان بمانید به مهر

    💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا