🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیاز گیاه …

(ثبت: 354) آذر 24, 1394 
نیاز گیاه …

عشق را
به تازیانه ی نادانی نرانیم
به پستوی خانه نکشانیم
عشق به باران ماند
نیاز گیاه …

پ . ن
آنکه بر در می کوبد شباهنگام
به کشتن چراغ آمده است
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد…احمد شاملو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):