🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیامد باز هم

(ثبت: 260175) خرداد 3, 1402 

امشبم که باز غم دارم نیامد باز هم
مثلِ باران اشک می بارم نیامد باز هم

تا مرا آزرده خاطر دید، زخمی تازه زد
من که زخمش را خریدارم نیامد باز هم

هرچه گفتم یک شبی را پیشِ چشمانم بمان
امشبم من، گرچه بیدارم نیامد باز هم

من سراپا عشق بودم روزگاری چاره کو؟
حال عشقش را عزادارم نیامد باز هم

روزگاری جنب و جوشی داشتم در کویِ او
حال در بستر که بیمارم نیامد باز هم

نامه دادم، گریه کردم گفتمش من فقط
راغِبِ یک لحظه دیدارم نیامد باز هم

وقتِ مرگم شد، خدا گفتش به دیدارش برو
بی خدا خندید و به گلزارم نیامد باز هم

سید عرفان جوکار جمالی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا