🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۰۱

(ثبت: 239926) خرداد 28, 1400 

 

“عشق” ،،،
کلامی‌ست، جاری در نگاه،،
نه بر زبان!

#فاطمه_عسگرپور

 

 

 

نظرها
  1. محمد یزدانی

    خرداد 28, 1400

    سلام اندیشمند ارجمند
    به انجمن ادبی “شعرپاک” خوش آمدید
    🌺🌸🌺🌸

  2. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شمابزرگوار
    می سرایی
    اشعار کوتاه کلام
    به مه شعر شما
    من دارم سلام
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. نسرین حسینی

    خرداد 28, 1400

    درود برشما بخیرمقدم میگم
    به جمع پاک خوش آمدید 🌺🌺

  4. S

    تیر 4, 1400

    احسنت

    عالی بود

  5. مسیب عبدلپور

    تیر 11, 1400

    سلام

    عالی

  6. دارا صادقی

    تیر 12, 1400

    سلام

    عالی بود

    موفق باشید

    👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا