🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۰۲

(ثبت: 239927) خرداد 29, 1400 

 

نه عکس‌هایت خاطره شد،
نه حرف هایت!
اما ،،،
“بوی عِطرت”
همیشه با من ست!

#فاطمه_عسگرپور

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 29, 1400

    سلام

    خیر مقدم🌷🌷🌷

    کوتاه بسیار زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

  2. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شمابزرگوار
    می سرایی
    اشعار کوتاه کلام
    به مه شعر شما
    من دارم سلام
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  3. مسیب عبدلپور

    تیر 11, 1400

    سلام

    خوب و عالی

  4. دارا صادقی

    تیر 12, 1400

    سلام

    عالی بود

    موفق باشید

    👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا