🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هبوط

(ثبت: 237801) فروردین 21, 1400 

 

در هبوطم
از رویاهای زمینی
تا فرای ابرها
از نگاهم
چکه چکه
نور
فواره می زند
دور می شوم
از
روشنای زمان
محو‌می شوم
در
بی حد تاریکی
پرم از
طلوع دمادم

#شیدا شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا