🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هرچه تو خواهی

(ثبت: 265767) آبان 30, 1402 

 

هرچه تو خواهی………

 

اندوه دلم کم نشود هرچه تو خواهی
رازش به کسی گم نشود هرچه تو خواهی

مهمان تو بودم به معشوق چه مربوط
مربوط شود هم نشود هرچه تو خواهی

 

سیاوش دریابار بیست و هشتم آبان چهارصد دو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا