🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هر چه بادا باد

(ثبت: 394) آذر 29, 1394 
هر چه بادا باد

هنوز شعر شاملو را

لبانم می خوانند:

«پیشانی ات آیینه ای بلند است

تابناک و بلند،

که خواهران هفتگانه در آن می نگرند

تا به زیبایی خویش دست یابند»

درد های یلدایی ام را بر باد می نویسم

که دیری ست سروده ایم :

«هر چه بادا باد…»