🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همسرِ شهید

(ثبت: 4263) خرداد 23, 1396 
همسرِ شهید

همسرِ شهید

قسم به قطره های اشک و گونهٔ ترم

قسم به قلبِ پاک و پُر زِ مِهرِ دخترم

تحملِ ندیدنِت چه ساده شد فقط …

به عشقِ اینکه هستی تو مدافع حرم

کجایی قهرمانِ من ، کجایی همسرم

بیا ببین شکسته بی تو بال و هم پرم

تمامِ رنجِ زندگی به دوشِ من برو …

فقط من و رها نکن به روزِ محشرم

 

علیرضا قاسمی
@daftareshereasemani

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا