🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همنشین بهار

(ثبت: 246742) فروردین 15, 1401 

 

بیا سَرنشین بهار شویم

بیا همنشینِ نگار شویم

در فصل روییدن جوانه ها

بیا سمفونی روزگار شویم

حسن سهرابی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 15, 1401

    در فصل روییدن جوانه ها

    بیا سمفونی روزگار شویم

    درود جناب سهرابی گرانقدر

    🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا